torsdag 7. mars 2013

Tannlegen......... Gruer meg

Jeg vet ikke helt hvor det kommer fra eller hvorfor det er blitt sånn, men dette er definitivt det nærmeste jeg kommer noe å være skikkelig redd for. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er så redd eller om det er redd jeg er, men hater å gå til tannlegen gjør jeg ihvertfall.

Egentlig så er det ikke noe rart med tanke på det jeg har opplevd med tannlegen. Spesielt den med skoletannlegen fra helvete. Som en gang klarte å åpne kjeven så høyt at den gikk i lås. Eller hans hardhendte måte å være på. Men værste var det nok at jeg måtte dit en gang i uken og så en gang i mnd. pga at jeg datt det og knakk kjeven. Men dette er jo 15 år siden så skulle jo tro det gikk over.

Men det ligger vel i plagene med lydene, for det kjennes jo strengt talt ut som det pirkes og borres inne i kraniet.

Jeg er utrolig glad jeg ikke har sett filmen "the dentist" for jeg kjenner at det hadde jeg ikke tålt nå.

Ja ja, måtte lykken stå den kjekke bi.

This entry was posted in .

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar