onsdag 17. april 2013

Joohoo, nå går ting videre

Det er ingen bedre følelse enn den man sitter igjen med etter å endelig ha lykkes med noe man har dedikert så utrolig mye tid på. Vi i NowShop har nå endelig lansert den først butikken og det er ingen tvil om at det er en stor lettelse, men også glede over at det nå er gjort.

Det er selvfølgelig ikke det at det gikk smertefritt, for med data gjør det aldri det. Men vi er ihvertfall i gang. Hvis noen lurer på hva det er jeg snakker om så kan du se mitt tidligere innlegg HER.


Jeg har flere ganger fått spørsmål om hvordan jeg er som leder. Og ja det er ett ganske interessant spørsmål. Så hvordan er jeg egentlig. Vel, jeg velger å tro at jeg er en saklig, rettferdig og hyggelig leder. Det kommer jo alltids også an på personene man leder. Men jeg har troen på å gi folk litt frihet, for da gir man mer tilbake. Og gir man ikke noe tilbake, ja så passer man kansje ikke i den jobben.

Nei, nå får jeg se om jeg klarer å løse flere problemer her.
Er jo så utrolig godt med å endelig få lansert, men det er jammen da jobben begynner.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar