fredag 14. juni 2013

En annerledes konsert med Morten Abel

I går så var jeg på en konsert med mine brødre og damene våres i anledning min mellomste brors 30-års feiring. vi hadde spleiset på en Morten Abel konsert i Operahuset, og uten at jeg visste noe mer enn at det var en konsert gledet jeg meg veldig til denne, da jeg synes Morten Abel er en god entertainer og har mye god musikk.

Det er faktisk overhodet ingen tvil om at Morten Abel er en god entertainer, og dette beviste han virkelig ikveld. Han har hatt en lignende konsert i Stavanger og skulle ha en til samme kvelden. Så totalt 3 konserter av denne typen.

Han stilte med ett ensemble av musikere med alle mulige rare instrumenter, og sammen ble dette ett fyrverkeri av ett show, både rolige ballader til litt raskere låter, og dette ble toppet med ett mannskor på "Birmingham Hoe"


Morten Abel er også en veldig morsom mann, og han hadde litt fortelling i mellom noen av sangene som fikkpublikum lett engasjert. Siden det var i Operahuset og alle satt på stoler, hadde jeg bange anelser om at det fort kunne bli litt vel livløs stemning og bare Morten som sang, men det var det ikke. Alt i alt en utrolig bra konsert med god stemning og underholdning. 

Har du vært å sett denne konserten?
Morten Abel i ett av sine "danse numre"
Morten Abel under "Birmingham Hoe" med mannskoret


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar