torsdag 24. april 2014

Hvordan man IKKE skal dyrke tomatene

Jeg ser det er mange nettsteder som skriver om hvordan man skal gjøre ditt og datt for at tomatene f.eks skal bli finne. Og dette virker forsåvidt greit nok, men de sier ikke noe om hvordan man ikke skal gjøre det det, så da tenkte jeg at jeg skulle informere kjapt om noe av det man ikke skulle gjøre.

Her er ett enkelt triks.
- Ikke sett spirene i minidrivhuset og sett det i solsteken, da får man slike resultater.


Grunnen til at jeg gjorde det, var vel fordi jeg ikke helt tenkte meg om, og fordi at jeg tenkte de skulle få mye lys. Noe de forsåvidt fikk, men de ble jo også ihjel kokte.

Derfor har jeg nå prøvd å sette de under en LED vekstlampe som jeg har kjøpt på Ledlight-World.com, så får vi se om jeg kan klare å redde disse plantene.



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar