tirsdag 23. april 2013

Godt det ikke finnes kriminelle å bry seg om

Når man til stadighet hører om at politiet ikke har ressurser både her og der, er det ikke rart man blir forundret når politiet ringer deg fordi en nabo har klaget fordi bilen din står en halv meter litt lenger ut i veien. Selvfølgelig en halvmeter er jo litt, men grunnen til at den ble plassert sånn var fordi de som rydder snø ikke gjorde sin jobb. Og det derfor ikke var noe mer plass.

Men jeg hadde vel heller ikke reagert hvis det ikke var for at han som klager, klager på alle. Men han selv skal parkere en big ass BRING lastebil, og han har klart å komme forbi i hele vinter så det har jo tydeligvis ikke vært noe stort problem. Men noen skal klage bare for å klage. Og det vet de andre i nabolaget også. Men politiet vet selvfølgelig ikke det.
Dette bilde er bare en illustrasjon og ikke tatt fra mitt hjem.
De ringte meg mens de var på stedet ved bilen. Og ifølge de jeg leier av hadde BRING idioten også stått sammen dem. Alt dette synes jeg er utrolig mye bruk av energi på små ting. Men det som virkelig forundret meg var at politi dama sa at de skulle komme tilbake dagen etter å sjekke, noe jeg antok bare var en liten skremselspropaganda. Men neida. tror du pokker'n ikke de kom dagen etter også. Og det er her jeg mener ressursbruken er helt på trynet. Å sende en patruljebil med 2 betjenter for å sjekke om bilen er flyttet lenger inn, Gud bedre for en bruk av politi. Men det er jo da godt at vi tydeligvis har 0 kriminalitet her da. Og at de ikke har noen kriminelle å fokusere.....Bra jobba.

Har du hatt noe unødvendige møter med politiet? Fortell gjerne hva?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar