mandag 11. april 2011

Gidder jeg virkelig å trene igjen.

Ja vi prøver igjen, våren er kommet og da er vel på tide å si til seg selv at "ja nå skal jeg virkelig trene før sommeren, og få skikkelig mage og greier og greier." Joda tanken er grei den, og iveren er vel tilstede sånn littegrann iallefall. Vel, en ting er ihvertfall helt sikkert, utstyret må være i orden for å trene. Jeg har faktisk opptil flere ganger droppet trening fordi jeg enter er tom for strøm på telefonen, har glemt headset, eller pulsbelte. Ja dessverre så er terskelen for å droppe trening veldig lav hos meg for tiden.
Nå har jeg en Android telefon så da må jeg jo ha en løpe app, jeg må ha en styrketrenings-eller nå hva man kaller en slik app. I allefall så må jeg jo ha en slik app. Så er jo klærne tilpasset den treningen jeg skal, og jeg må jo si at gutter i løpe tights.....Jeg veit ikke jeg, jeg løper nå ihvertfall på slike steder hvor jeg er 100% sikker på at jeg ikke treffer noen.

For inntil noe uker siden hadde jeg også en Polar pulsklokke RX800 eller noe. Toppmodell og greier, for det var jo viktig for en som VIRKELIG skal trene.
Men så oppdaget jeg plutselig på nettet at det hadde kommet ett pulsbelte for den app'en jeg hadde på telefonen, og da tenkte jeg at, joda, så fortreffelig, da har jeg alt på telefonen. Og fungerer gjør den. Den måler den tungt andpustende kroppen etter kun å ha løpt 2,5 km og blinker Aerboic og anerobic om hverandre og jeg husker jo ikke hva hva som var hva, men dørganes sliten var jeg og hjertet kjentes ut som det skulle stikke av. Herregud å sliten jeg var, det føltes helt latterlig ut. jeg trodde virkelig ikke det var mulig å bli så sliten etter skarve 2,5 km. Målet for å nå 1 mil nå kjennes jo helt uendelig langt fremme, ja ja, nå husket jeg plutselig hvorfor jeg sluttet ifjor. Får hellt i meg noe drikke nå og se om jeg klarer å komme meg på bena igjen, for nå skal det TRENES.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar