torsdag 13. juni 2013

Erased (The Expatriate)



Jeg fant filmen på IMDB som jeg stort sett gjør når jeg ønsker å se en ny film, men ikke vet helt hva. Denne gangen falt jeg på en film som heter Erased med Aaron Eckhart (kjent fra bl.a de nye Batman filmene).

Filmens plot går ut på at hovedpersonen kommer tilbake på jobb for så å finne ut at hele hans liv egentlig er slettet og alle spor etter hans arbeidsgiver er borte og han begynner selvfølgelig da jakten på å finne ut hva som har skjedd. Selvfølgelig utvikler dette seg i kjent Amerikans thriller stil og spenningen bygger seg opp på en god måte. Filmen har også den standarden med at datteren er flyttet til faren, oppfører seg som en bortskjemt drittunge og klandrer faren for alle sine problemer.

Filmen ga meg vel egentlig ikke så mye nytt, men det var spenning og litt hvem lurer hvem, som jeg elsker. Det var ingen spesielle twister her heller men alt i alt syntes jeg filmen var spennende og underholdende.

Andre kjente skuespillere med er:
Olga Kurylenko (kjent fra filmer som Oblivion, Quantum of Solace og Hitman)
Liana Liberato (hadde en liten rolle i Sons of Anarchy)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar