mandag 27. september 2010

En tøff uke.....


Da har jeg gjort unna den tøffeste uken på mange år. Den var tøff på mange måter. Tøff som i at den var laaanng, tøff som i at den var utrolig minnesverdig, møtte mange nye mennesker, men også tøff som i mer enn nok alkohol i denne kroppen.
Jeg startet med 3 dager i Haugesund, der ble det masse nye bekjentskap med andre i bransjen mye drikker og generelt masse sosialt og hygge.
Torsdag til Lørdag var vi på Kick-Off med jobben, noe som også var utrolig hyggelig og interessant. Noen av presentasjoene på torsdagen var kansje litt "treeege" men sett over ett helhetsbilde utrolig lærerikt. Spesielt med en Per Sundin fra Universal Sverige i form som snakket om hvilke feil musikkbransjen gjorde og som ikke film bransjen skal gjøre.
Fredagen var det ett knallbra arrangement, med skattejakt og annen moro underveis. Vi skulle gjennom mange forskjellige oppgaver som ville føre oss til en skatt. Det som skuffet meg selvfølgelig litt var jo at vi ikke vant. Men som den gode taperen jeg er "kremt kremt" så tok jeg det med ett smil.
Veldig fin og hyggelig måte å bli kjent med de andre fra de andre landene.
Alt med en knallbra avslutning på kvelden med en galla middag. Masse flotte mennesker kledd i sine fine klær. Masse god drikke og litt dansing avslutter denne uken, og jeg må jo si det at det blir en stund til en slik uke igjen

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar