mandag 27. september 2010

Mmmm....sesong start

Ingenting er som duften av dugg frisk Stella lyden av come you Spurs og se de vakre hvite draktene vandre rundt white hart lane. Det. Er nå jeg merker att en ny vakker sesong er i gang. Etter 3 øl på bell & hare og 2 ganger på ett slitent pissoaret er jeg løsrive for å bevege meg videre til stadion. Nå kjenner jeg bruser i kroppen og i det jeg finner plassen min blåser dommeren i gang i kampen. Aaaahhhh endelig en etter en lang ferie og ett VM som sier sitt er vi igang.
Dommeren blåser av til pause etter en kamp som tottenham i utgangpunktet tottenham hae domniert er det pause. Da har jeg holdt meg leeeenge så den pausen var ettelengtet. Men igje. Så kommer duften av bare noen få kjenner igjen og det er duften av ny pissa pissoaret. Det er da du skjønner at det er pause. Pausen går i toalett besøk, en øl g pisspreikk med en brite som knapt nok har tenner men allikevel har en mening oma alt. Det er dette jeg elsker med Tottenham. Ja nå bærer det videre tilbyen og så får vi se men kjenner jeg at nå bærer det bare videre oppover.
This entry was posted in .

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar