mandag 27. september 2010

Innmeldingsavgift......etableringsbrevetgebyr

Ja dette er 2 ord som faktisk irriterer meg litt. Ikke fordi at jeg må betale for det, men hva er det jeg betaler for. Jeg går til ett sted og jeg har lyst på ny telefon eller jeg har lyst til å begynne å trene. "ja det var hyggelig, her skal du straffes med kr. 200 for at vi skal ha penger fra deg hver måned". Dette gjelder jo også litt dette med faktureringsgebyr. Skal bedriftene straffe meg ekstra fordi de ønsker pengene sine. Det er som en kollega sa til meg her, at det blir som å pisse først på kunden og så gå å slå han ned fordi det lukter vondt av han.
Jeg jobber selv som selger, men hvis jeg hadde holdt på sånn hadde jeg ikke kunne solgt noenting. Komme til kunden å si det at, å så hyggelig du kunne ta meg imot, og jasså du ønsker å bestille noe, ja det skal du få lov til men du skal straffes med kr. 500 for å bli kunde. Vel det var nok det siste jeg så til den kunden.
Men det faktum at folk faktisk betaler for det, det forundrer meg. Det finnes så mange alternativer der ute nå, at det er bare å si at da går du ett annet sted.
This entry was posted in .

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar